fredag 16. mai 2008

Roadtrip!

Live er veldig søt, egentlig. Og litt surrete når hun er trøtt. Sjarmerende :D Ikke bare klarer hun å forsove seg så vi må utsette avreise til Karlstad én gang, hun klarer å forsove seg IGJEN, så vi ble 1 1/2 time forsinket. Men, for all del, det gjorde ikke meg noe, jeg fikk sitte på kjøkkenet hennes og drikke te og lese ferske aviser så lenge, så jeg hadde det fint ;)

Koselig tur over grensa, da :D Jatting og latter og is (??? Jeg forteller etterpå), og bæring av en bananeske full av frimerker på tvers av halve Karlstad. En fornuftig og normal ting å gjøre en 16 mai? Nei, kanskje ikke, men moro var det. Skulle egentlig en tur innom Systembolaget for å kjøpe vin til i morgen, men det ble det aldri tid til... Menmen, vi fikk det vi kom for, og da er jeg fornøyd.

Jo, den isen! En sånn lett-is-greie, et lite beger med 76 gram yoghurtis, 145 kalorier per 100 gram. Herlig! Ca 100 kalorier (jadajada, jeg suger i matte :P), et perfekt måltid, og IS :D:D:D Blir det bedre? Og god var den også! Anbefales ;)

Ellers har jeg gått tur i kveld. Jeg har lastet ned en Kafka-bok (utrOOOOOooolig depressivt, men det får bare være :P) og gått i 45 minutter og hørt på den, og tiden gikk strålende fort, jeg likte det! Må gjentas. Klart, jeg er ikke ferdig med boka enda, så jeg må nok gå flere turer ;)

Og i morgen er det 17 mai. Tror nok det blir en litt utradisjonell feiring i morgen, med øl og hjemmelaget pizza! Mulig besøk av Toril og Frode, og mulig en tur til Helene. Tar det som det kommer. Men jeg skal i alle fall sove lenge og nyte at jeg har fri :D For i dag morges, før jeg dro til Sverige, fikk jeg melding om at FoUprosjektet vi har jobbet med på skolen er sendt inn og levert, og vi har fri fra gruppearbeidet i en uke! Hvilken lykke :D

Gode dager om dagen, og nå er det straks natt, som også pleier å være bra ;)

Ingen kommentarer: