tirsdag 19. august 2008

Tilbake på jobb...

Joda, nå er jeg tilbake på jobb. Og motivasjonen? Så som så. Trenger litt ORDENTLIG ferie, kjenner jeg :P To uker på Bjøntegaard holder liksom ikke...

Gått lang tur med Cathrine i dag, en time, hvor jeg fikk pusha meg litt opp noen sinnsyke bakker og greier. Veldig deilig etterpå, men et helvete midt i bakkene! Men nå har jeg bare god samvittighet, og det gjør meg ingenting ;)

Ellers i dag? Vært og besøkt kjæresten på jobb, hatt litt besøk hjemme, og sovet lenge. Ikke lenge NOK, men litt i alle fall. Jeg sov også et par timer på kvelden, og fikk LITT noia når kjæresten ringte og vekka meg klokka 21.00 :P Menmen, jeg rakk jobb allikevel, så det får holde.

Og nå har min elskede skaffet meg priser og tider til Energihuset, så i morgen skal jeg innom der og kjøpe meg klippekort, og trene etter jobb på torsdag morgen. Gleder meg! Lenge siden jeg har trent i studio, så det blir spennende. Jeg holder dere oppdatert på hvordan det går, jeg ;)

Nei, skal jeg jobbe litt igjen, kanskje? Ja.
Snakkes :D

Ingen kommentarer: