lørdag 23. august 2008

Endelig søndag!

Nei, dette har vært en forferdelig helg. Går det an å si det? Ja, det er min blog, det bestemmer jeg. Nedturer og mangel på søvn, motgang og masse annet kjipt. Håpløst.

Men hvis du ser bort i fra mitt dårlige humør, har dette egentlig vært en koselig dag! Var i bryllupet til Bella og Ron i Hobøl i dag, og de er så søte! Og Bella så vakker i kjolen sin! Og Ron så stilig i uniformen! Fantastisk. Ble desverre bare kirka på oss, i og med at vi skulle spille på Lille Woodstock, men vi skal møte dem om ikke så alt for lenge og ta en øl som plaster på såret ;)

Ellers har vi spillt på Lille Woodstock i dag, og det er kule mennesker som holder til ute på gården der, altså. Jeg innrømmer at jeg ikke akkurat var veldig motivert for å spille i dag, og det har vært masse lydtekniske problemer som gjorde at vi ikke fikk soundcheck i går, men det var moro! Alt som skjer på den gården der en moro, forresten. Og det er alltid solskinn på Lille Woodstock. Lurer på hvilke kontakter de har...

Nå har jeg sovet i 6 timer. Var vel i seng klokka 21.00, dro rett hjem etter konserten. Og jeg kjenner at kroppen er tilbake i relativt normalt leie igjen. Humøret er på bedre vei, kroppen klager ikke så mye, og hodet funker nærmere normalt. Deilig.

Men jeg trenger et par timer til med søvn, ja. Skriver mer i morgen.

Ingen kommentarer: