fredag 29. august 2008

Er det mulig

å være jobblei allerede? Jeg sitter allerede og lurer på hva den neste jobben min blir... Hva jeg skal finne på når jeg ikke gidder å være sykepleier lenger... Fysj! Slutt med det! Minstekravet er at du jobber like lenge med ditt nye yrke som det tok å utdanne seg til det yrket! Noe som vil si at jeg har 3 år og 9 måneder igjen! Ta deg sammen nå, frøken.

Hei :D Hva skjera? Sorry, jeg kjeder meg. Eller, jeg TROR jeg kjeder meg, men egentlig er jeg lykkelig fordi jeg får sitte stille en liten stund etter at jeg hadde en SVÆRT hektist start på dagen. Natta. Vakta mi. Du skjønner hva jeg mener. Jeg har akkurat skiftet på verdens største stomi, dere som er litt sykepleie-faglig oppdatert vet at det egentlig pleier å være en ganske grei greie? Ikke denna her. Nope. Sjeldent man må på med SUG for å få bytta stomipose, og det måtte jeg i dag. Hardt liv, ja. Og en VELDIG tøff måte å starte vakta på :P

Men egentlig har jeg det strålende :D Vært überflink hjemme i dag, skifta på senga, tatt to maskiner med klesvask, tatt STOR oppvask og rydda/støvtørka masse. Eneste jeg ikke gadd var å vaske gulv. Jeg liker ikke å vaske gulv. Fysj. Me jeg har vært masse flink, da, og det er det viktigste! Jeg ser på tre timer med husarbeid i dag som en treningsøkt; Du er ganske sliten etter å ha jobbet intensivt så lenge. Deilig.

Hatt litt besøk av Live i kveld, og skravlet litt jobb. Blir en utfordring å jobbe ungdomsklubb framover, for det er visst en GOD del gamle rutiner og greier som må gjøres om på før det blir noe ordentlig stell på sakene der. Blir spennende! Gleder meg. Og gruer meg litt. Men det er mest en utfordring. Ja.

Ellers i dag? Næææææiiii..... Lengter etter i går kveld, da... Og gleder meg til søndag kveld! Og jeg gleder meg til jeg finner en jobb en brenner lidenskapelig for...
Jeg satt og plundra om, her om dagen, å dra til Thailand for å bruke tre måneder på en strand for å lære meg å spille gitar. Sånn i mangel på noe bedre å finne på. Noen som har lyst til å være med? 3 måneder i en bungalow, masse solskinn, bading og øl, og gitar rundt bålet om kvelden. Who's with me??!!??!?!?!? :D :D :D Just say the word ;)

Nei, jobbe og gjøre litt fornuftig. Ja. Skrives ;)

Ingen kommentarer: