mandag 25. august 2008

Flinke :D

Denne damen er flink, altså :D Jeg har vært og trent i dag! Helt frivillig, på morgenen! Det er så ulikt meg... Jeg skal da ikke være våken klokka 09.00 om morran??? D'ække norrmalt! Jaja, jeg var nå det, og jeg dro og trena. Problemet var bare at jeg var der litt for sent, litt på 10.00, for da var det for mye folk der alt. Så når jeg skal trene må jeg dra dit TIDLIG, med en gang de åpner. Mye koseligere å trene når det ikke er masse 65 år gamle, førtidspensjonerte svette mannfolk rundt deg :P

Ellers ikke så mye i dag. Prøvde å få et par timer med søvn, men Tante Rød kom og tok meg, så jeg ble bare liggende og vri meg. Håpløst. Garage-møte, og dette bare bekreftet min misstanke om at årets Garage kommer til å gå strålende. Gleder meg! Hjem, pakke litt, innom kaféen for å si Hei og Hadet til kjæresten min, og så opp på jobb. Og nå som klokka har blitt 05.53 merker jeg at jeg ikke har sovet i dag :P Men det er ikke så ille som forventet. Digg.

Akkurat nå bare gleder jeg meg til å legge meg i senga. Trenger litt ro og fred og varm kjæreste-kropp som sover inntil meg. Ja.

Veie meg i morgen. Forventninger? Stillstand. Ja.

Jobbe litt nå. Snart sove!

Ingen kommentarer: