mandag 18. august 2008

Dagen i går!

Siden vi spontant bestemte oss for å tilbringe kvelden og natten hos min kjære søstere Cecilie i Ski i går kveld, ble det ikke no' blogging. Så jeg blogger litt nå i stedet. Obviously.

Hva gjorde jeg i går? Våknet, spiste frokost, sløva, gikk laaang tur og dro til søstern. That's egentlig it, tror jeg. Ja. Men jeg gikk en 1 1/2 times tur i går, og det var deilig! Jeg og Henning Mankell gikk en lang tur, og jeg kjente det prikket deilig i beina etterpå, det er deilig å ha brukt kroppen litt ordentlig!

I dag har vi som kjent vært i Ski og handla litt, og nå har kjæresten dratt på jobb for første gang etter sommern. Tror ikke han gleder seg FOR mye, men det blir nok et annerledes semester for han, siden han får hjelp på kafeen. Spennende! Og jeg skal på jobb i morgen kveld, så jeg må snu døgnet i dag. Dvs at jeg skal være våken til ca klokka 04.00 i natt, så jeg overlever nattevakt i morgen kveld. Helt kurant, har gjort det før.

Men det er mulig jeg skal til Siljemin en tur i kveld :D Hun er ikke helt i form, så jeg tenkte jeg skulle gi henne litt oppmerksomhet hvis hun orker det, men det får hun bestemme. Jeg har ikke no særlig planer for dagen i dag uansett.

Men nå skal jeg se på en film, jeg skriver mer i kveld, tenker jeg.

Ingen kommentarer: