fredag 22. august 2008

Bare rot!

Nå er alt bare rot, og jeg har hatt den dårligste dagen noen gang som jeg kan huske. Alt er bare galt i dag! Masse småting i tillegg til dette med puppene, pluss at jeg er mensen-emosjonell (noe jeg hater!!!) og trenger Camilla-tid og er kjempetrøtt. Håpløst!

Så i dag orker jeg ikke skrive noe særlig. Konsultasjon i dag morges, så et forsøk på å få noen timers søvn, men det funka ikke. Et forsøk på soundcheck før Mini Woodstock i morgen, men det funka heller ikke. Deretter sende kjæresten på fest, mens jeg dro på jobb; På tre timer usammenhengende søvn og en grunnleggende ulyst til å se folk i øya. Ukult.

Eneste positive i dag, er hvor glatt jobben har gått så langt. Det er sinnsykt stille og rolig, og når folk sover og er fornøyd, vil det si at jeg kan slappe av litt. Fantastisk!

Opp klokka 12.30 i morgen for å stelle seg, før bryllupet. Tror kanskje det er veldig greit at jeg får en rolig natt, jeg, for det kommer til å bli en laaaaang dag i morgen...

Men nå må jeg jobbe litt.
Til alle dere jeg har snakket med i dag: Jeg beklager min sure mine og min ufyselige væremåte; Den er en kombinasjon av flere faktorer; En serie ulykkelige hendelser.

Ingen kommentarer: