tirsdag 26. august 2008

72,4

Helt greit :D Små skritt i riktig retning. Herligherlig :D

Nå er det bare å opprettholde det gode arbeidet, så kommer resten av resultatene som perler på en snor ;) For jeg tror faktisk at nå kommer jeg til å nå 65 kilo uten problemer, nå som sommern er over, jeg har begynt å trene ordentlig og jeg får litt mer rutine i kroppen igjen. Fantastisk! Blir i godt humør av sånt!

Men i forhold til trening: Jeg er støl i magen! :P

Tenk så deilig! Jeg kommer sakte men sikkert til å nærme meg 65 kilo. Skal jeg forresten sette meg noe mål? Jeg kan bruke bursdagen min til ett mål, i alle fall: Bursdagen min er 25/9. Det er torsdag om 4 uker, GOD tid. Skal jeg satse på under 70 kilo? Ja.

Ok: Jeg SKAL veie under 70 kilo til bursdagen min, om litt over 4 uker. Da har jeg MINDRE enn 5 kilo igjen før jeg er ferdig :D Slå den! *fornøyd* Herrejemini, nå er jo faktisk målet innen rekkevidde! Selv om jeg har slurva og kosa meg litt i det siste (med is og vin og litt diverse) er jeg på vei nedover, så er jeg på riktig vei, og det bare gjør det enklere å fortsette :D

Gleder meg til jeg kan si meg 'ferdig'! Jeg er fornøyd så langt, men det er de verste kiloene som står igjen ;) Men nå jobber jeg for under 70 kilo til bursdagen min. Fint mål. Herlig :D

Ingen kommentarer: