onsdag 20. august 2008

Slækk!

Kjenner at jeg er slækk om dagen... Trenger å få opp energien... Og det skal jeg om et par timer, for da skal jeg trene på Energihuset for første gang :D Gleder meg! Blir nok å ta det rolig den første gangen jeg er der, men det viktigste er å gjennomføre.

Ellers? Vært hos søstern en tur i dag, og rusla litt på Ski Storsenter, og så har jeg vært innom kjæresten på jobb en tur.

Men vettu hva jeg fant på vei hjem fra Ski? I bakkene opp fra Nesset sto Tre Kule Karer og loka i veikanten! Hele rap-gruppa MKS hadde sklidd utenfor veien på våte, glatte dekk, og sto og blomstret mens de ventet på hjelp :P Og siden jeg lovet dem å putte dem inn i bloggen min, så måtte jeg jo gjøre det. Så nå er de også nevnt her; MKS. Shit-dyktige, forresten, så vet du det.

Jobb nå. Kjipt. Snart individuelt personalmøte. Greit nok. Så trening. Kult. Og deretter hjem i senga. Herligherlig :D :D :D :P

Ingen kommentarer: