søndag 20. april 2008

Yup...

... jeg hater Ken litt i dag. Litt. Men for all del, det er litt deilig også, å kjenne at jeg har jobbet og trent litt. Merker at jeg går litt fremoverbøyd i dag, men det må jeg bare smile av. Det er deilig. Takk, Ken :D
Ellers i dag? Hhmmm... Sto opp, spiste frokost, og dro til Drøbak. Picnic i badeparken, masse koselige mennesker jeg ikke har sett på megalenge, var der en liten stund, før vi dro hjem. Og derfra, rett videre til Andrea og Thomas for å hjelpe til med flytting. Hjem til grillings med Naboene, og sløve på sofaen en stund, en 30 minutters gåtur med den fantastiske kjæresten min, og nå sitter jeg her. Deilig dag uten for mye stress, men som har gått radig allikevel. Jeg er fremdeles veldig fornøyd med at jeg klarer å planlegge og ta med meg matpakker og greier, selv om det som oftest bare blir en pose Snack a Jack's. Men hey, det er i hvertfall bedre enn ikke å spise ;)
Har snakket litt med tre stykker jeg som tydeligvis har blitt kjempemotivert av å lese bloggen min, og det er deilig å vite at jeg har en positiv effekt på noen rundt meg! God følelse at andre kommer til å få det bedre på grunn av meg! Og klart, det legger jo enda mer press på meg, da, at jeg skal klare å gjennomføre det jeg har satt i gang. Så nå har jeg virkelig satt meg selv i en knipe :P Men, som sagt, disse 8 ukene skal jeg klare å gjennomføre, så det er egentlig ikke noen fare. Jeg er halvveis i vektnedgangen fram til skoleslutt (fra 95 til 70), så jeg er jo egentlig på veldig god vei!
Jeg innrømmer, jeg gjorde en kardinal-feil i dag. Jeg gikk på vekta i dag morges fordi jeg var så nysgjerrig, noe man da selvsagt ikke skal gjøre, for å slippe å bli panisk for vekt som varierer i løpet av uka. MEN: Vekta sa: 80,5! Kjære vene! Det er enda to dager igjen til jeg egentlig skal veie meg, og jeg har gått ned to kilo allerede?? Jeg tror ikke noe på det før jeg ser hva jeg veier på tirsdag, men det er jo et godt tegn på at jeg er på riktig vei, da ;)
Nei, nå skal jeg nyte en av livets store gleder: Stand-up ;)

Jeg er tilbake i morgen, med nye 'kloke' ord og nye tanker! Til det: Sov godt!

Ingen kommentarer: