mandag 28. april 2008

Gode dager :D

Jeg har gode dager om dagen! Livet er herlig! Jeg har penger på konto, jobb, snart ferdig på skolen, snill kjæreste, gode venner og solskinn i morgen. Kan det bli bedre?

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en tur hos Cecilie, min kjære søster. Vi har skravlet og handla litt, laga middag sammen og farga håret til hverandre. Koselig :D Så nå har jeg også fått sett hvordan hun og kjæresten hennes, Bjørn Tore, bor, noe hun har masa på meg om en stund, så det var kanskje på tide. Men nå har jeg gjort det, og det var megakoselig :D

Og så har jeg verdens snilleste søster :D Hun hadde tre breie kule belter hun ikke bruker mer som jeg fikk! Sånne kule hoftebelter som er megastilige! Og de har jeg fått :D Så jeg skal ha på meg det ene i morgen på skolen. Sammen med den stilige og usannsynlig kule svarte linbuksa som gjør rumpa mi til verdens deiligste ;) Hva jeg skal ha over vet jeg ikke enda, men det finner jeg ut etterpå. Herlig :D

Ellers intet nytt, tror jeg. Fri i dag, så mesteparten av dagen har gått med hjemme og hos søstern. Etterpå skal jeg ut og gå en siste tur før veiinga i morgen, som jeg fremdeles er litt skeptisk for. Ikke har jeg vært ordentlig på do på noen dager heller, og det kommer også til ha å en effekt på vekta... Så jeg skal ta ordentlig i på gåturen, for å gjøre det jeg kan for å få et bra resultat i morgen. Det vil si at jeg skal ta hele runden (over Ekelund, hovedveien til kafeen, ned rundt Hellvik, opp til pizza'n, ned indreveien, og opp igjen), og jeg skal ta i så jeg får svetta godt. Brenne masse kalorier ;)

Så slenger jeg inn en rask blog i morgen tidlig med resultatet av veiinga ;)
Tadah :D

Ingen kommentarer: