mandag 28. april 2008

*Lykkeliten*

Nå har jeg vært på bukse-raid i klesskapet mitt, og her er statusen:

Mine slim-jeans: Jeg får dem nesten helt opp, det mangler ca. 2-3 cm. før jeg får lukka dem igjen. Men igjen, de er størrelse 40, så jeg er ikke overrasket. Men jeg FÅR dem opp over lårene, og jeg FÅR dem opp over hoftene (vel, så godt som;) ), og det er jo store skritt i riktig retning :D

De gamle olabuksene mine: De pleide å sitte som pølseskinn (VIRKELIG pølseskinn!!!), og nå er de ikke pene å ha på lenger. De er litt slappe i livet, og virkelig slappe rundt rumpa og lårene, og det er selv om de er nyvaska! Deilig! Så de har nå blitt male/arbeids/rigge-bukser. Konge!

Skjørtet fra nyttårsaften: For stort, det sitter ikke pent lenger.

Et par gamle linbukser jeg LEVDE i i fjor sommer: Er det bare å dra rett ned. Ikke brukbare lenger på noen måter!

De buksene jeg har brukt mest nå de siste månedene: To i 44 og en i 46. Jeg kan dra alle tre rett ned. De har blitt slækkebukser alle sammen, ikke noe å pynte seg med lenger.

De svarte linbuksene: Jeg kjøpte et par svarte linbukser her for en drøy uke siden, jeg har blogget om dem. De passer :D De sitter som støpt! Dritfin rumpe får jeg i dem, de sitter pent i fronten, og de er kjempebehagelige. Og de er størrelse 42 :D Så deilig :D

Livet er herlig ;)

Ingen kommentarer: