tirsdag 22. april 2008

Er ikke i form :(

Jeg er ikke frisk, det er noe galt med meg. Og det passer egentlig veldig dårlig akkurat nå :P Puster dårligere og får mye fortere melkesyre i beina... Udigg! Men det som irriterer meg mest er at jeg ikke får gjennomført treninga... Jeg skulle egentlig jogge 15 minutter nå, men jeg måtte gi meg etter 6 minutter. Sånnt får meg i dårlig humør! Så da ble det er drøyt forkortet treningsrunde i dag, desverre.

Men én ting skal jeg ha: På tross av sykdom og muligens feber gikk jeg ut for å prøve! Jeg gjorde et forsøk! Jeg HAR gått 30 minutter før i dag, og jeg VAR ute 20 minutter nå og svetta litt, så egentlig er det ikke så ille.

Og jeg har snakka med kjæresten om det nå, og han har nok et poeng når han sier at det er psykisk. Jeg er kjempemotivert og engasjert og jobber masse med dette, og jeg utsetter kroppen min for en masse belastninger den ikke er vant til, så det er kanskje ikke så rart at kroppen sier i fra... Så i morgen, i stedet for å prøve å jogge igjen, skal jeg heller gå en times rask tur. Det er også en fin måte å holde pulsen oppe over lang tid på uten den kjempebelastninga som det å jogge er.

Alt i alt er jeg litt irritert, men jeg forstår egentlig hvorfor. Bare litt surt...

Ingen kommentarer: