torsdag 24. april 2008

Sjuk...

Jeg er ikke i form... Nyser og stinn i magen og hovne mandler og litt varm... Skal snakke med legen om det i morgen tidlig. Blant annet. Hehe, jeg er ganske kostnadseffektiv for den norske legestanden; Når jeg først skal til legen tar jeg opp fire problemstillinger på en gang :P Mandler, stinn/støl mage uten grunn, blodtrykk og brystreduksjon/reoppbygning etter stort vekttap.

Ellers er egentlig alt greit med meg. Skole i dag, og diverse papirarbeid etterpå, som jeg skal gjøre nå. Ikke det at jeg har fryktelig lyst, men det får bare være ;)

Skal snart ut og gå en tur etterpå også. Ikke like hardt eller langt som i går, jeg er i dårligere form enn i går, men jeg skal i hvertfall ut og gå. En halvtime, kanskje? Og hvis jeg er heldig får jeg med meg kjæresten min :D Har bestemt meg for ikke å jogge denne uka. Jeg skal heller gå turer (rolige eller raske, alt ettersom), og begynne på jogginga når jeg er på beina igjen. Kanskje like greit, i og med at jeg har begynt litt hardt :P
Men for all del, 3 ganger 1 times rask gange per uke er jo strålende trening! Får svetta godt og beveget meg masse, så jeg ser på det som en relativt god erstatning for jogginga.

Nei, skal jeg komme i gang, kanskje? Jeg skal opp tidlig i morgen til legen, så jeg burde ikke legge meg veldig sent, selv om jeg sov et par timer etter skoletid.
Jeg skriver igjen i morgen etter legetimen, så får dere oppdateringer etter det ;)

Klemmepå til allesammen :D

Ingen kommentarer: