lørdag 19. april 2008

Jippi!

Jeg har faktisk klart det!
Jeg har kommet meg gjennom 1: Min første treningsøkt! og 2: En fest og utepils-kveld uten alkohol! Jeg er flink!

Jeg er egentlig imponert over meg selv. Var ute i halvannen time med Ken, og han pusha meg ganske godt. Deilig! Men jeg kommer nok til å hate han i morgen tidlig, når jeg er støl i magen :P Og selv utepils på Signalen var (nesten) ikke noe problem. Folk så rart på meg når jeg sa at jeg ikke skulle drikke i kveld, og jeg måtte kjefte på en av de vi var ute med, men generelt sett gikk det bra. Og det gikk også strålende når vi satte oss hos oss. Og nå skal jeg kjøre Tom hjem, noe som egentlig er ganske ålright, for da vet jeg at jeg har klart meg gjennom enda en dag på min plan.

Jeg er stolt! Og jeg gleder meg til jeg slipper å forklare alle rundt meg hva jeg driver med :P

2 kommentarer:

Malin Alexsandra sa...

he he..hvem maatte du kjefte paa? :P Jeg haaper jeg klarer aa vaere saa flink som du er..kan faa litt problemer foeler jeg..!

Mill sa...

Hehe, jeg måtte komme med en litt mer krass kommentar enn jeg egentlig likte til Maren. Enkelte klarer ikke ta et nei for et nei, noe som egentlig er helt greit, men når det gjelder akkurat dette må jeg være veldig rigid for å klare, og da er terskelen for å bli krass betydelig lavere enn ellers. Så Maren: Sorry!

Men et tips: Alier deg med en du stoler på og som kan støtte deg gjennom dager som f.eks. denne. Kjæresten er VELDIG god å ha, det samme kan en god venninne eller noe i den duren. Når du kommer hjem kan du godt bruke meg i den rollen ;)