lørdag 26. april 2008

Matlei...

Jeg er drittlei av mat. Har jeg lov til å si det? Ja, det er min blog ;)
Jeg trodde egentlig ikke det var mulig å bli lei av mat, det er jo så mye godt der ute, men når det ikke er så mye av det gode jeg kan spise, så er det faktisk veldig enkelt å glemme å spise. Føler sjeldent sult lenger, noe som er litt skummelt. Det er jo viktig å spise! Næringsstoffer og proteiner o.l. må jo til for at kroppen skal fungere på riktig måte. Så jeg skal nå bli flinkere til å spise etter middag og utover kvelden. Nemmli.

Ellers en koselig dag! Sløving hjemme med kjæresten, og kino/bytur med Livlige Live. Strålende kvinnemenneske! Morsomt. Vi så Karamell, en libanesisk film, søt og sjarmerende, før vi tok en tur til Elm Street (må jo sjekke ut stedet vi skal spille på snart!) og en rask tur innom UnHoly. Det som slo meg i dag var hvor mye slibrige folk det var ute i dag! Masse ekle mannfolk overalt! Udigg. Og når selv ikke lesbe-kortet hjelper, DA er det noe GALT! Hehe, gleder meg til vi skal fylle Elm Street med folk vi liker og vet at er kule og u-slibrige ;)

Har jeg noe spennende å melde i dag, da? Nei, egentlig ikke. Stille og rolig. Er ikke helt i form, men det får bare være, det blir bedre med tiden.
Nei, tror bare jeg gir opp nå, og hopper i køya. Mye for foregår i hodet mitt om dagen, så jeg trenger å sove ut når jeg har mulighet :P

Snakkes :D

Ingen kommentarer: