tirsdag 29. april 2008

Omformulering!

Nå må jeg omformulere litt hva som skjer fremover. Etter to uker med litt avvikende veiinger og en nødvendig endring av treningsmetode skal jeg nå gå gjennom de fremtidige ukene fram til skoleslutt. Here goes:


Uke 18:
Vekt: 79,5 kg
Mål: Gå ned 1,5 kg til neste uke
Begrensninger:
Alkohol er lov en kveld (mest sannsynlig fredagen)
30 minutter gange hver dag
1 times gåtur tre ganger i uka
Belønning: Noe jeg har lyst på... ;)

Uke 19:
Ønsket vekt: 78 kg
Mål: Gå ned 1,5 kg til neste uke
Begrensninger:
- Ingen alkohol
- Ingen saus/smør e.l.
45 minutter gange hver dag
1 times gåtur tre ganger i uka
Belønning: Noe jeg har lyst på... ;)

Uke 20:
Ønsket vekt: 76,5 kg
Mål: Gå ned 1,5 kg til neste uke
Begrensninger:
Alkohol er lov 1 kveld
45 minutter gange hver dag
1 times gåtur tre ganger i uka
Belønning: Noe jeg har lyst på... ;)

Uke 21:
Ønsket vekt: 75 kg
Mål: Gå ned 2 kg til neste uke
Begrensninger:
- Ingen alkohol
- Ingen saus/smør e.l.
1 times effektiv gange hver dag
Belønning: Noe jeg har lyst på... ;)
Dette er en uke jeg skal ta i litt ordentlig, for å komme under 70 kilo siste skoledag.

Uke 22:
Ønsket vekt: 73 kg
Mål: Gå ned 1,5 kg til neste uke
Begrensninger:
Alkohol er lov 1 kveld
1 times effektiv gange hver dag
Belønning: Et sett sexy undertøy til Elm Street ;)

Uke 23:
Ønsket vekt: 71,5 kg
Mål: Gå ned 1,5 kg til neste uke
Begrensninger:
Alkohol er lov etter gig på Elm Street
1 times effektiv gange hver dag
Belønning: Noe jeg har lyst på... ;)

Uke 24 - Siste innspurt før skoleslutt!
Ønsket vekt: 70 kg
Mål: Gå ned 1,5 kg til neste uke
Begrensninger:
- Ingen alkohol
- Ingen saus/smør e.l.
1 times effektiv gange hver dag
Belønning:

Mandag uke 25 er avslutning med skolen i Rådhuset, dvs at jeg skal kjøpe antrekk til dette før helga. Hvis jeg klarer å veie 70 kilo uke 24 klarer jeg også å veie under 70 til mandagen uke 25. Jeg veier meg mandag morgen før avslutninga, så kan jeg ta med meg den gode følelsen av å veie UNDER 70 KILO på siste skoledag.

Fremdeles gjelder selvsagt det å pakke matpakker, ikke store måltider etter 20.00, ikke snop o.l., men det gidder jeg ikke skrive inn for hver uke.
Kommer mer blog etterpå, nå skal jeg planlegge ferie ;)

Ingen kommentarer: