torsdag 17. april 2008

Update: 16/4 - 08

Tenkte jeg skulle skrive noen ord her om hvordan det går med meg, nå som jeg er ferdig med den tredje dagen av min nye 'livsstil'.

Mat: Foreløpig er ikke maten noe problem. Jeg spiser variert og fast, og jeg har ikke noen problemer med å opprettholde det så langt. Det eneste jeg opplever som kjipt er å måtte takke nei til å bli med noen andre å spise sammen med dem. Jeg fikk tilbud om taco på kafeen i dag og tilbud om grillmat til søndagen, og det er kjipt å måtte takke nei... Det er jo sosiale sammenhenger som blir utsatt når jeg takker nei til mat, og selv om jeg får oppmerksomhet og positive tilbakemeldinger, så kjennes det ut som om jeg 'står litt på siden' av alle andre.
Drikke: Alkohol har ikke fristet meg, og jeg er fullstendig klar for to 'hvite' uker. Ellers har jeg blitt flinkere og bare drukket vann på skolen, i stedet for å kjøpe brus. Klart, kaffen er hellig, da ;)
Trening: Kjenner at det er usannsynlig tungt å trene, ja! Gåinga går greit, selv om det er kjipt å gå til og fra skolen, men jeg klarer meg foreløpig. Og kjæresten min er snill og sier han vil gå tur med meg tre ganger i uka, og det setter jeg så stor pris på! Så i morgen skal jeg ta han med meg ut igjen (vi var ute på mandag også), før det er treningsrunde på lørdag. Jeg er foreløpig imponert over meg selv, men det er dette som er den største bøygen for meg, og det er her det er størst risiko for sprekk. Men jeg holder dere oppdatert, jeg lover ;)
Generelt: Jeg er ikke flink nok til å vente med å veie meg. Jeg veide meg i dag morges, og da sa vekta 81.1. Dette MÅ være for godt til å være sant, så jeg venter selvsagt med å feire, men hvis det fortsetter sånn som dette kan jeg ikke annet enn å være megafornøyd! *stolt*

Pluss at jeg har klart å påvirke en venninne til å bli med meg på å få tilbake formen! Jeg legger ut link til hennes blog så dere kan lese hva hun skriver også. Og dette betyr da at det jeg nå gjør for meg selv har smittet over på en til, og da har jeg hatt en positiv betydning for noen andre i mitt liv. Jeg er stolt! :D Men nå skal jeg bare slappe av etter joggeturen min, sløve på sofaen og se på tv, og nyte følelsen av å være sliten etter joggetur. *fornøyd*

Ingen kommentarer: