mandag 8. september 2008

Søvn

er visst mangelvare om dagen. Ikke bare fikk jeg ikke sove i natt i det hele tatt, men jeg fikk pokker ikke sove i hele dag heller. Kjære vene! Og jeg skal liksom komme meg gjennom den siste halvdelen av denne nattevakta?? Ay ay aay... (ref.: The Gods must be Crazy)

Og hele denne uka kommer nok til å bli preget av mangelen på søvn. 3 nattevakter, to kvelder på klubben og opprigg, nedrigg, design, setting, kjøring av lys på Grender'n, pluss linjesjekk/soundcheck og konsert. Med en apprentice på slep. :-S Hehe, neida, dette kommer til å bli en spennende uke! Gleder meg til klubbjobbing og til konsert, og til å jobbe litt med lys igjen, fordi det har jeg ikke gjort på evigheter. 

Bare lurer litt på når jeg skal få putta inn litt trening... 

I morgen ettermiddag får jeg til trening, tenker jeg, etter at jeg har stått opp etter nattevakt, før jeg skal til Grender'n for å laste ut utstyr. Da blir det studio, kjenner jeg. Og hvis jeg har energi til det, blir det svømming på onsdags morran. Ja. Ah, hadde vært deilig! Men om jeg får til Scanetix igjen på torsdag, DET er jeg litt mer skeptisk til :P Håper det, men må se an. Blir en tøff uke.

Og så veiing i morgen. Bæsj. Modent? Veldig.

Så nå ligger fokuset mitt på å holde meg våken. Jeg må IKKE sovne. IKKE sove nå. IKKE SOVE NÅ! IKKE SOV... Faen...

Ingen kommentarer: