torsdag 18. september 2008

Litt teit, men:

Vet du hva jeg gleder meg mest til til helga? Det er faktisk å fikse håret... Å kunne føne og style håret med den kule luggen jeg har klippet meg... Har vel hatt luggen sånn som den skal være én gang siden jeg klippet den, egentlig, og det var på søndag. Lenge siden, mao. Kjære vene... Jaja, i morgen får jeg til det :D Yay :D 

Så, hva har jeg gjort i dag? Ikke så mye, faktisk. Jeg har bare sovet 'lenge' og dratt på jobb. Og jogga en tur. Skulle egentlig på Scanetix i dag, men når jeg først huska at kjæresten hadde bilen på jobb, var det for sent :( Så da får det bli Scanetix neste uke i stedet. Men jeg jogga en tur i stedet, da! Jeg forble ikke passiv! Flinke damen :D Ble ikke lange turen, det er tyngre å jogge i friluft enn i studio, men det er ikke så nøye. Viktigste er at jeg gjorde noe ;)

Når jeg våkna i dag, hadde jeg fått to telefoner:

1: Cathrine og Totto har kjøpt seg leilighet! Eller, de har vunnet budrunde eller noe i den duren. Eller, trumfa budrunden med ansenitet eller noe i den duren, ikke vet jeg. Det viktigste er at de har fått seg leilighet :D Herligherlig :D Veldig glade på deres vegne!

2: Kine og Svein lurte på om jeg ville bli med dem og jobbe på Ekebergsletta på lørdag! Litt sånn haste-akutt-krisejobbing fordi ingen av de faste kunne... Og når jeg jobber med Kine og Svein selger jeg popcorn, sukkerspinn og lakris for PopcornCompaniet :D Så på lørdag skal jeg stå i noen timer på gammelbilmessa på Ekeberg og selge popcorn og titte på gamle biler og gammelt ræl. Herligherlig :D Skal forresten ta med meg en del cash så kan jeg kjøpe med meg noe moro hvis jeg finner det. Kanskje jeg finner noe moro til bilen til pappa? Hhhhmmmm... ;)

Men siden Cath og 1.0 har kjøpt seg leilighet tenkte jeg at jeg også skal kjøpe meg et sted å bo. Et lite hus et sted... Sånn som dette, kanskje? Nei, dette! Nei, her er mitt nye hjem. Egen praktikantdel og hele pakka! Og månedsavdragene ligger bare på 99000,- eller noe! Herrejemini... :S Nei, du, jeg får nok vente til prisene er LITT lavere. Til folk har begynt å tvangsselge husene sine til spottpris så jeg kan bruke mine sårt oppsparte på noe som er brukbart. Håpløst. Mange år til jeg får meg eget hus, frykter jeg...

Nei, skrive om noe mye mer positivt :D 

...
...

......

Hva forventer du? Jeg er på nattevakt! 

:P

Neida, jeg har det bra. Er bare så FRYKTELIG klar for helg nå :P 
I morgen er det en liten tur på Klubben for å fikse sceneteppet før jeg rægger til Ski. Og så rægger jeg tilbake til Nesodden, til min elskede som er på besøk hos sin søster. Lurer forresten på om jeg skal gå til klubben i morgen? Jeg skulle jo egentlig ha svømt i morgen tidlig, men jeg har glemt badetøy :( Så jo, jeg tror sannelig jeg skal gå til klubben, og så får jeg kjæresten til å møte meg der med bilen. Ja. 

Nei, nå må jeg jobbe litt her. Skrives ;)

Ingen kommentarer: