tirsdag 23. september 2008

Har akkurat fått bekreftet

hvorfor jeg jobber rehabilitering og ikke psykiatri. Og mer sier jeg ikke om den saken.

Hei :D Jeg brygger på noe. Noe som krangler med mandlene mine og stjeler energien min. Noe jeg ikke liker. Jeg prøvde å trene i dag morges, løpe på sånn løpe-ting-som-ikke-er-tredemølle, men jeg måtte kapitulere etter 11,5 minutter. Kroppen ville ikke mer. Og jeg orker ikke slite meg ut nå før en lang jobbehøst og en hektisk helg, så da fikk det holde for denne gang. 
Men jeg skal prøve å svømme etter jobb i morgen tidlig (eller etterpå, alt ettersom), det er mye mer beroligende enn den løpinga, og varmere. Og ikke så langt å kjøre ;)

Ellers, da? Ikke gjort så mye i dag. Rydda og styra litt hjemme, og handla, og dratt på jobb. Og nå sitter jeg her. Klokka er 04.19, og det er UNDER 24 timer til jeg har bursdag :D Yay :D Jeg skjønner egentlig ikke min overdrevne fasinasjon for bursdager,  men det er egentlig helt greit. Jeg lager gode tradisjoner av det, så det er greit ;) Bursdagen blir det store utskjeielsen denne uka, jeg skal være være flink hele resten av helga, så resultatet neste tirsdag blir kanskje ikke så ille allikevel ;) Satser på å gå ned en kilo denne uka også, så neste tirsdag står det 73,0 kg på vekta. Gleder meg :D Hehe, da er jeg nesten nede i der jeg var før sommern ;)

Nei, må jobbe litt igjen nå. Hektisk natt i natt, faktisk! Noe som er litt overraskende... Menmen, jeg overlever ;)

Tadah!

2 kommentarer:

Siv Christine sa...

Hehe..du vet hvordan du skal gjøre folk nysgjerrige, ja... "Og mer sier jeg ikke om den saken"..blah, blah...

Therese sa...

Gratulerer masse med dagen!!