mandag 22. september 2008

Hhhmmm....

Jeg har visst ikke noe spennende å si om dagen... 
Jeg tror jeg vurderer meg selv, faktisk, at jeg bruker en del kognitive ressurser på å finne ut litt om meg selv. Hvem er jeg? Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Og hvorfor i alle dager vil jeg på død og liv vite hvordan fremtiden min ser ut?

Én ting er i alle fall sikkert:
Jeg er bortskjemt. Jeg har alt, kan få alt, og mangler ingenting! Jeg har en fantastisk kjæreste, stor og flott leilighet, fancy bil, fantastisk utdannelse og jobb, strålende hobby (musikken) og masse mennesker rundt meg som er glad i meg, som jeg er glad i. Alt er jo egentlig fantastisk! Så hvorfor føler jeg at noe mangler? At noe ikke stemmer? Det er jo egentlig bare tøys! Håpløst. Nei, jeg må gruble litt mer på akkurat det der.

Enn så lenge: Ekeberg: Strålende moro. Pizza med kjæresten: Fullkomment! 'Slækkedag' på søndag med bokkasting (???) og gåtur med kjæresten på kvelden: Deilig. Nest sise kursdag på jobb i dag: Godt å bli ferdig med. Jobb nå. Jaja.

Ellers har jeg jo bursdag på torsdag, og DET er jo bare strålende :D Elsker å ha bursdag :D 

Men nå må jeg jobbe litt. Skrives ;)

Ingen kommentarer: