lørdag 27. september 2008

Oooh!

Massemasse som har skjedd de siste dagene! Men av en eller annen grunn har jeg glemt å blogge noe annet enn måtlider de siste dagene, så jeg har ikke fått fortalt noe som helst av det. Kjipt. Her kommer i hvertfall noen tanker:

1: Jeg har gått tur med en venninne i dag. Og jeg merker at jeg i bedre form enn jeg var bare for noen uker siden. En 'endring' jeg har gjort som har hatt en god effekt, ja. Lang historie.

2: Jeg må vurdere igjen hvorfor jeg spiser til faste tidspunkter. Ja, Grethe Roede har vært 'inspirasjonen', men jeg tror det er på tide å være litt mer kildekritisk. Jeg kommer tilbake til dere med resultatet.

3: Jeg savner et smaksrikt, lavkalori pålegg. A la blåmuggost eller vanlig salami eller leverpostei. Lett pålegg som smaker MASSE. 

4: Jeg har FRI i morgen! FRI!!! Det er ikke normalt! Jeg skal gå lang tur alene i morgen, i mitt tempo. Med lydbok. Alene. Lenge. Ja.

Og det er egentlig det eneste slanke-fornuftige jeg har å fortelle i dag. Ellers går det i bursdagsfeiring (øl, Bøndenes, pøsch og chillinøtter) og 60årslagservering i dag (smaksprøver, fordrink og kaker, og vin etterpå). Og en begynnende forkjølelse. Blir spennende å se hvordan DEN utvikler seg :P

Jeg holder på å spare meg opp litt feriepenger, og jeg vil ut og reise litt. Noen som har noen forslag? Dollaren er veldig lav nå, noen som er med på en tur til New York?

Nei, køyetid ;)

1 kommentar:

Tor J. sa...

Jeg foreslår Spania... hørt at Guardamar del Segura er en fin by :)