mandag 1. september 2008

Plan :D

Nå skriver jeg en plan over hvordan jeg skal komme meg under 70 kilo til bursdagen min, den 25/9. Akkurat hvor mye jeg skal veie de forskjellige dagene/ukene putter jeg inn i morgen når jeg har veid meg.

Så:

Uke 36:
Vekt 74,7
Tirsdag: Svømme etter jobb, veie meg når jeg står opp
Onsdag: Svømme etter jobb
Torsdag: Trene etter jobb, spise sunn middag m/ dessert
Fredag: Gå en lang tur, og drikke bare vin på kvelden hos Eva
Lørdag: Gå en lang tur, ikke drikke på kvelden
Søndag: Bare kose meg med sukkerfritt/frukt på kino, jogge en tur i løpet av dagen
Mandag: Jogge etter kurs på jobb
Mål: Gå ned 1 1/2 kilo, til 73,0 kilo

Uke 37:
Ønsket vekt: 73,0 kilo
Tirsdag: Svømme etter jobb, veie meg når jeg står opp
Onsdag: Svømme etter jobb, ta med matpakker o.l. til rigging
Torsdag: Trene etter jobb, ta med matpakker o.l. til rigging
Fredag: Gå en lang tur, bare drikke vin på kvelden
Lørdag: Spise fornuftig på Garage!
Søndag: Gå en tur etter nedrigg
Mandag: Jogge etter kurs på jobb
Mål: Gå ned 1 1/2 kilo, til 71,5 kilo

Uke 38:
Ønsket vekt: 71,5 kilo
Tirsdag: Svømme etter jobb, veie meg når jeg står opp
Onsdag: Svømme etter jobb
Torsdag: Trene etter jobb
Fredag: Svømme etter jobb, gå en tur på kvelden
Lørdag: Gå en lang tur
Søndag: Jogge en tur
Mandag: Jogge etter kurs på jobb
Mål: Gå ned 1,5 kilo, til 70,0 kilo

Uke 39:
Tirsdag: Svømme etter jobb, veie meg når jeg står opp
Onsdag: Svømme etter jobb, gå en lang tur på kvelden
Torsdag: Bursdagen min! Veie meg når jeg står opp!
Mål: Veie under 70 kilo!

Og dette skal gå så bra :D Men nå skal jeg ta igjen for manglende motivasjon ved å pushe meg litt ekstra et par uker. Og du skal se hvor sterk jeg kommer til å føle meg til bursdagen min :D Og hvis jeg ser at jeg nærmer meg bursdagsvekt tirsdagen i uke 39, skal jeg ta en shopperunde en av de dagene, så jeg har noe fancy å ha på meg på bursdagen. Jeg gleder meg virkelig :D

Tror dette kan se bra ut! Klart, det ser jo massivt ut, men det er jo egentlig ikke så mye? Jeg trener forskjellig hele tiden, svømmer litt, trener litt og går/jogger litt, så jeg risikerer ikke å bli overtrent.

Men det kommer til å bli tøft! Trene og svømme etter jobb når jeg skal rigge lys hele resten av dagen neste helt igjen? Hoy! Jaja, jeg går på med krum nakke, og vet at etter tre uker med litt slit, kommer jeg til å veie under 70 kilo. Bare jeg treffer 69,9 er jeg fornøyd. Nå har jeg rett og slett stått stille for lenge. Sommern er over, deal with it!

Denne planen skal skrives ut, og henges et strategisk sted hjemme, så jeg ser hva jeg har å pusle med. Ja.

Ingen kommentarer: