tirsdag 9. september 2008

Igjen...

... sitter jeg på nattevakt, men for en gangs skyld er jeg ikke overdrevent trøtt! Det er utrolig. Eller, kanskje ikke, for jeg fikk sove litt lenger i dag morges enn jeg  pleier :D Jeg sov faktisk til 17.15 (ca), og det er jo nesten 3 timer mer enn jeg pleier! Strålende :D 

Og forresten, jeg har gjort noe lurt i dag: Jeg var en rask tur hos min yngste søster og lånte en sånn stor treningsball av henne! Nesten sånn jeg brukte på Scanetix'en! Og den tenkte jeg at jeg skulle bruke en del hjemme. Sitte på når jeg ser på tv for å trene balanse og kjernemuskulatur, og bruke den til å trene styrke generelt. Tror nok desverre ikke at jeg har muligheten til å dra på Scanetix på torsdag, så jeg får gjøre litt hjemme i stedet, i tillegg til annen trening. 

Men jeg sitter og lurer litt på om jeg orker å svømme etter jobb i dag. Det er ikke svømminga i seg selv som er problemet, det er bare deilig uansett hvor trøtt jeg er, problemet ligger i at jeg må opp tidlig i morgen for å hente fetter'n så vi kan begynne å rigge lys til Garage i helga. Valgets kvaler! Og så skal jeg jobbe klubb i morgen kveld også, før jeg drar på nattevakt igjen! Vettu, selv om jeg ikke liker det, tror jeg nok at jeg gjør veldig lurt i å ikke svømme etterpå... Hehe, jeg kan heller trøste meg med at jeg ikke kommer til å ha tid til å spise noe særlig i morgen :P

Og for all del, du skal ikke se bort i fra at jeg får brent noen kalorier ved å bære lysutstyr! ;)

Veiing i dag, forresten, og resultatet var en 0,5 kilos vektnedgang denne uka. Egentlig er jeg litt overrasket over at jeg har gått ned noe i det hele tatt :P Men denne uka har jeg ikke tid til å drikke øl eller til å spise Peppe's på fest, så nedgangen blir nok større denne uka.
Bare jeg får inn noen treningsøkter...

Nei, nå nærmer klokka seg 06.00, og jeg skal sette på en kanne kaffe, så jeg har til jeg skal skrive rapport etterpå. Det har blitt tradisjon det, nemlig: 1 kopp kaffe hver morgen mens jeg skriver. Herligherlig :D

Skravles ;)

Ingen kommentarer: