onsdag 3. september 2008

Flinke damen :D

Jeg imponerer meg selv litt, om jeg får si det selv. De siste par dagene har jeg ikke spist på nattevakt, og jeg har trent akkurat som planlagt. Flinke :D Men jeg skal gjøre en liten endring i morgen: I stedet for å trene alene i morgen tidlig etter jobb, skal jeg trene Scanetix med Malin klokka 20.00. Herlig :D Scanetix er, som jeg har forstått, trening med sånn stor balanseball, noe jeg aldri har prøvd før. Men jeg gleder meg til å prøve, og jeg holder dere selvfølgelig oppdatert på hvordan det fungerer :D 

Og så tror jeg egentlig at jeg bare har godt av å dra rett hjem og legge meg etter jobb etterpå... Av en eller annen merksnodig grunn har jeg våknet etter 5-6 timers søvn de siste par ukene, og det er slitsomt! Jeg våkner av meg selv, det er ikke noe spes som vekker meg, men jeg kunne ha trengt et par timer til hver dag... Så da får jeg i alle fall en time mer enn vanlig i morgen, siden jeg legger meg rett etter jobb. Passer meg uuudmerket ;)

Ellers i dag? Jeg svømte etter jobb i dag, og det var deilig :D Bassenget er godt og det er deilig å få rørt på kroppen om morran (bortsett fra at jeg kjenner at jeg sparker fra skjeivt :P). 10 runder fram og tilbake, og jeg kjente det godt i armene, ja! Eneste problemet er at jeg syntes det fort ble litt mye folk der... Det var så godt når det var HELT rolig i går morges :P Menmen, det får så være. Det viktigste er at jeg gjennomfører ;)

Våknet rett før kjæresten skulle dra på jobb i dag, så jeg fikk sagt hadet til han før han forsvant. Så var det et par timer med sløving hjemme, før jeg dro på jobb, på Tangenåsen Fritidsklubb. Det var koselig og HØYLYDT! Bra førsteinntrykk,  så får vi se hvordan det går framover, men Live er i alle fall kul å jobbe med. Herligherlig :D 

Rett fra Tangen til Sunnaas, og her sitter jeg da. Igjen. Og kjenner at det skal bli VELDIG godt med frihelg :P Og så gleder jeg meg til å lage middag til kjæresten min i morgen kveld :D Skal lage en veldig enkel luksusdessert med sorbét-is og champagne, men hva jeg skal lage til middag vet jeg ikke. Finne på noe moro med fisk, kanskje? Sånn siden jeg ikke er flink nok til å spise fisk, mener jeg :P 

Nei, vettu hva? Nå skal jeg sette meg ned (vel, jeg sitter alt, men du skjønner hva jeg mener!) og finne en god oppskrift på fisk som jeg kan lage i morgen. Kjæresten er veldig glad i fisk, og jeg har ikke noe imot dte jeg heller, så jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg ikke bruker mer av det... Håpløst.

Men da gjør jeg det nå, så får du/dere ha en strålende kveld/natt/dag/hva-som-helst-alt-ettersom-når-du-leser-dette! Vi snakkes får du vet ordet av det ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei og hopp
bare og ringe om du skal ha fisk, hehe eller bare har lyst til og finne på noe en dag, lenge siden sist. klem madelaine