onsdag 30. april 2008

Takk, gode venner!

Jeg har fått masse støtte i dag, fra både 'ventet' og uventet hold, etter brev fra Aleris. 40 minutter på telefonen med <3 Helene <3 , telefon fra <3 Cecilie <3 og masse meldinger fra diverse mennesker på FB og msn. Og guri, så deilig det er!
Masse gode mennesker jeg kjenner, og jeg er utrolig takknemmelig.

Ellers ikke så mye å fortelle i dag, egentlig. Skole (håpløst å stå opp 3 timer før skolestart og så være ferdig etter 1 1/2 time...), planlegging av jobb i sommer, finne ut at jeg skal jobbe to uker på Bjøntegård i sommer, hjem og finne brev fra Aleris, blogge og sove litt hjemme, og så opp på Tangen for å holde kjæresten litt med selskap på konsert.
Jeg gikk også hjem fra Tangen i kveld, helt alene, og det var en deilig tur på nesten en time. Litt kaldt, men det var fordi jeg ikke hadde planlagt å gå hjem, så jeg hadde ikke på meg nok klær ;)

I morgen er det fri. Deilig. 1 mai har aldri vært noe annet for meg enn en etterlengtet fridag, og det er det det skal være for meg i morgen også. Sove lenge, og bare være varm og god hele dagen. Kanskje ta et bad? Ja, sannelig :D

Nei, nå hører jeg senga rope på meg.
Skriver mer i morgen ;)

Ingen kommentarer: