tirsdag 22. april 2008

Sånn,

nå har jeg litt mer tid til å blogge om dagen i dag.

Ok, first things first:
Jeg veide meg i dag morges, og fant ut at jeg har gått ned 2,5 kilo! Hvilken lykke! Litt mer enn forventa, og følelsen er da litt bedre enn om jeg 'bare' hadde klart 2 kilo. Jeg er fornøyd ;)
Så ringte jeg legekontoret, hvor jeg fikk høre mitt nye kolestererol-resultat etter bytte av medisiner: 3,9 i totalkolesterol! Og det er jo strålende i forhold til Elverum-syndromet! Herligherlig! Og så skal jeg til legen på fredag for å snakke med han angående å få fjernet mandlene. De er ikke vanvittig irriterende, men jeg vil gjerne ta tilbake halsen min så jeg har kontroll på den selv! Mener å huske at jeg gikk i hele fjor sommer med sår hals, og det gidder jeg ikke igjen, så da får jeg heller utsette meg for en liten operasjon. Det er jo poliklinisk og tre dager rekonvalesens, så det er jo ikke noe big deal, men jeg kan ikke si at jeg gleder meg...

Skolen i dag gikk relativt greit. Først obligatorisk individuell veiledning som gikk veldig bra (bare å skravle litt med veileder), og så gruppemøte, som gikk litt mindre greit, men det gikk jo på et vis det også. Vi kom oss i alle fall gjennom ;)

Nå sitter jeg hjemme og sløver litt, og tror jeg skal ta en time eller to i køya. Vi er veldig flinke til ikke å komme oss i seng om kvelden, og når jeg da skal opp tidlig om morran er jeg alltid trøtt når jeg kommer hjem... Men kjæresten tar så godt vare på meg, kjører meg hjem fra kafeen og kysser meg 'god natt' før jeg legger meg, og det hjelper alltid masse ;)

I kveld er det joggetur, og det skal faktisk bli godt. Og i morgen er det fri, så da skal jeg få gjort masse fornuftig skole-shit mens jeg sitter i sola og får litt farge i samme slengen. Jeg har faktisk blitt litt solbrent i dag, og det er deilig ;) Litt sommerfølelse!

Ingen kommentarer: