fredag 25. april 2008

*stolt*

Jeg er flink :D Kjære vene som jeg går når jeg først kommer meg ut om kvelden for å gå tur, det er nesten så jeg skremmer meg selv! Men da er det ekstra godt å komme hjem igjen, dusje, og sløve litt på sofaen med min kjære før vi legger oss ;) Borte bra, men hjemme best!

Dette har vært en positiv, men alvorlig, dag. Gode nyheter fra legen, i forhold til ... ... vel, det meste, han var som kjent for det meste på min side. Og så var det puppene, da, det er de som har gitt meg mest å tenke på i dag. Det er en ganske stor greie jeg skal gjennom når jeg kommer så langt. De skal skjære brystvortene helt av, før de løfter opp brystet og eventuelt fjerner hud. Og så må jeg gå med dren inn i sårene i to dager, sportsBH dag og natt i 6 uker, og tape på arrene i 2-3 måneder, for at arrene skal bli så små og fine som mulig. Og så kommer da diverse sykemelding, smertestillende, narkose, blod, bandasjeskift, kvalme o.l. i tillegg. Hva er det jeg skal begi meg ut på???

Jeg har ikke helt visst hvordan jeg skulle reagere i dag. Jeg har både grått og ledd høyt, og jeg har tenkt masse. Og diskutert det med min elskede, som tar dette med knusende diplomatisk ro. Det er så deilig å vite at han er på min side uansett! Og at han koker kaffe og lager mat til meg når jeg ligger nyoperert på sofaen med store blå og hovne pupper og ikke har lov til å gjøre noe som helst :P Nei, jeg tar en positiv holdning til dette fram til jeg har vært på konsultasjon, så tar jeg det derfra. Men jeg kommer til å gjennomføre dette. Det bare er sånn.

Men uten om dette har jeg jo hatt en deilig dag i dag! Vi har sløva masse, og vi har vært på Ski Storsenter og kjøpt sko! Ett par til meg (???) og tre par til kjæresten(????), og to nye bukser til kjæresten (?????). Og så har jeg fått kjøpt meg blomster :D Det var de blomstene jeg egentlig skulle ha kjøpt på tirsdag, fordi jeg gikk ned 2,5 kilo, men jeg har ikke fått gjort det før i dag. Så nå står det er stor vase på kjøkkenbordet med Cala og Alstromeria. Finnes det noe deiligere enn friske blomster? Nope ;)

Eller, vel, jo, egentlig, men ikke som jeg vil skrive her ;)

Men jeg er egentlig litt skeptisk til hva vekta kommer til å si på tirsdag. Jeg måtte veie meg hos legen i dag, og da sa vekta 81.7. Klart, da hadde jeg på meg klær og jeg hadde drukket litt vann, men det var da ikke SÅ mye? Men én ting jeg må tenke på, som jeg brant meg på noen ganger første gang jeg slanka meg sammen med Hans: Kvinner og slanking er håpløst. Vi holder igjen væske i kroppen ettersom hvor vi er i syklusen og ettersom alle de andre teite tingene kroppen vår finner på, så jeg må ikke bli FOR skuffa om vekta ikke er enig med meg. Jeg VET at jeg har gjort jobben, og om ikke vekta er enig, så vel, synd for den, jeg vet at jeg gjør det jeg skal. Men jeg har sloss med vekter før jeg, og generelt vunnet, så vi får se hvem som går seirende ut fra den kampen ;)

Nei, nå begynner klokka å bli mange, og jeg har vondt i hodet og er trøtt. Rabler ned noen ord igjen i morgen, tenker jeg.
Tadah :D

Ingen kommentarer: