søndag 27. april 2008

Drøbak :D

Nå har jeg faktisk akkurat vært i Drøbak og gått tur! Koselig :D Min kjære søster Cathrine var den eneste som var på på MSN som jeg hadde lyst til å gå tur med som var våken, og hun ble faktisk med, så jeg tok en spontan-tur til henne. Herlig! Så jeg har gått en drøy halvtimes tur med henne i kveld, noe som er betydelig bedre enn å gå alene, så det var verdt kjøresturen ;) Takk for følget!

Ellers har dette vært en usannsynlig begivenhetsløs dag. Bare sløva, egentlig? Ja. Digg. Og som et resultat av det har jeg ikke noe spennende å melde. Men når jeg ser på måltidsplanen min for i dag, så har jeg klart to ting i dag: 1: Jeg har spist proteiner til hvert måltid (Takk til Thomas, som minnet meg på at jeg burde være flinkere til å spise proteiner) og 2: Jeg har spist etter 'middag'. Litt ensidig kost i dag, men det får være :P Blir enklere å spise proteiner når jeg kan spise ost/melkeprodukter igjen! Og igjen, det viktigste er at jeg spiser ;)

Men jeg gruer meg litt til tirsdag morgen, til jeg skal veie meg igjen. Jeg er litt usikker på om vekta er helt enig med meg, om den sier at jeg HAR gått ned to kilo denne uka. Jeg har ikke gjort noe galt, men det er jo typisk kvinne-syklusen å kødde med vekta på den måten... Så det skal bli spennende!

Men så lenge jeg klarer målet mitt, er jeg fornøyd. Under 70 kilo til skoleslutt; Det er DET jeg jobber for! Og du skal ta det fanden på at jeg skal klare det :D

Ingen kommentarer: