mandag 28. april 2008

79,5

79,5 kilo.

Ikke akkurat det resultatet jeg forventet... Denne uka var det meninga at jeg skulle veie 78,5 kilo, men av en eller annen grunn har jeg bare klart å gå ned 1/2 kilo. Klart, jeg skal ikke klager over 1/2 kilo, det er betydelig bedre enn ingenting, men jeg håpet virkelig det var mer...

Men: Jeg har ikke klart å gå ordentlig på do de siste dagene, og jeg spiste en relativt stor (men sunn!) middag i går, som da ligger inni meg enda og veier masse. Og jeg føler meg stinn og stor rundt magen, nesten sånn mensen-stinn, vettu? Jeg går på vekta igjen når jeg har fått vært på do, tenker jeg, og da skal du se at vekta ligger nærmere der den skal.

Om jeg er skuffa? Ja. Men jeg vet at det finnes helt naturlige forklaringer for at jeg ikke har gått ned mer, og at detter ikke på noen som helst måte er grunn til å slutte med noe som helst! Jeg er flink :D

Trenger bare litt oppmuntring ;)

Ingen kommentarer: