tirsdag 29. juli 2008

Shoppingshoppingshopping!

Shopping er stas, shopping er gøy!

Jeg har i dag faktisk brukt ALLE mine våkne timer før jobb på shopping :P På Ski Storsenter er det nå MASSE røykskade-salg, etter at det brant der for en liten stund siden, og jeg har funnet masse moro for en relativt billig penge i dag. Herlig :D Og jeg begynner å falle mer og mer for Noa Noa, en litt rustikk, high-end klesbutikk med masse deilige klær. Problemet er at det er fryktelig dyrt der! Men i dag har jeg fått kjøpt en lekker sommerkjole, en deilig singlet og en dritstilig bukse for den nette sum av 517 kroner! Det er jo sinnsykt! Og jeg har funnet bh i dag! Kjære vene... Lindex, Ella M, i størrelse 75 F. Som passa! Og den ser ikke så verst ut heller! Og den kosta 49 kroner! Jeg er fornøyd.

Ellers har jeg shoppa litt undertøy, billig bikini, en sommerjakke og litt småstæsj. Og ja, kortet mitt var litt varmt når jeg dro fra Ski i sta :P Men det er moro! Buksa jeg kjøpte var i størrelse medium, og singleten var størrelse small, og nesten alt undertøyet var størrelse medium. Det er jo egentlig sinnsykt! Jeg som pleide å være MINIMUM størrelse XL! Fantastisk. Jeg er fornøyd.

Og siden jeg bare har vært og shoppa i dag, har det ikke blitt tid til å skje noe mer spennende jeg kan fortelle om. Desverre.

Men dette er nest siste natta mi! YAY :D Så er det noen dager fri før Bjøntegaard, men det vet dere alt. Men på fredag skal jeg mest sannsynlig til søstern og hennes nye leilighet :D Blir stas! hun har endelig funnet seg et sted som er LITT mer sentralt enn Knapstad *knis* Så da bærer det til Ski igjen, og jeg må finne en koselig innflyttningsgave jeg kan ta med, det er jo stas å flytte til ny leilighet! Og sånne ting skal man gjøre litt moro ut av. Jeg tenker en flaske sprudlevann og en SVÆÆÆR bukett solsikker (som endelig har kommet i butikkene, det er så deilig :D ), kanskje det kan være en idé? Veldig enkelt, veldig dekorativt, og veldig godt. Herligherlig ;)

Og ellers? Nei, ikkeno å melde. Skriver mer i morgen i stedet, jeg ;)

Ingen kommentarer: