søndag 20. juli 2008

3 år!

I dag er det 3 år siden jeg ble sammen med min elskede :D 3 år siden den forvirrende og deilige natten vi lå våkne og diskuterte hva i alle dager det kom til å bli av oss... Men vi er her enda ;) <3 <3 <3 <3

Og den siste uka har vi brukt på ferie, på vår lille leie-hytte i Sponvika. Og vi hadde ett mål for ferien: Å gjøre minst mulig. Og vet du hva? Det har vi klart ;) Damen vi leide hytta av ble nesten fornærma når hun hørte at vi ikke en gang har gått de 4 1/2 minuttene ned til pub'en for å ta oss en pils, men det frista alltid mye mer med pils på verandaen, så vi ble hjemme i stedet. Og for en fantastisk ferie! Jeg er fornøyd. Har fått lest (eller hørt på lydbok) alle tre Dan Brown-bøkene, lagt masse kabal, og fått noen timer med sol. Akkurat sånn ferie skal være.

Men jeg har, som du kanskje gjetta, vært uten nett i en hel uke, så jeg har ikke fått blogget en eneste gang, derfor det lett 'sammenfattede' måltidsblog-innlegget. Så vet dere det.

Og jeg er litt spent på hva vekta sier på tirsdag. Jeg har ikke vært FOR slapp med maten denne uka, har prøvd å spise jevnlig og lite, og ikke drukket masse alkohol. Klart, ferie er ferie, så jeg har da kosa meg litt! Men vi får se hva som skjer på tirsdag, jeg legger uansett ut resultatene da.

Ellers er alt som vanlig. Jeg sitter på jobb og har en rolig natt i vente, mens min kjære er hjemme og gjør ... ... aner ikke. Jeg bare vet at jeg egentlig burde ha vært hjemme sammen med han og feira, men det var visst ikke meninga at det skulle bli sånn. Det får bli neste år i stedet ;)

Joda, er nå på den første av 5 netter. Tungt å komme i gang etter ferien, men det får være. Nå har jeg 8 netter på 12 dager, før jeg har helga fri, og så bærer det av gårde til Bjøntegaard og to uker i skog og mark. Litt skeptisk enda, men det går over. Men kan du/dere minne meg på at jeg MÅ ta med meg skattekort og politiattest den dagen jeg skal reise? Ellers glemmer jeg det bare! Jeg reiser den 4/8, så om jeg får en melding av noen den 3/8 blir jeg veldig glad! Og overrasket :P Og myggstift! Og myggnetting og myggservietter og hydrokortison! Det er de to tingene jeg gruer meg til ved turen; Mygg og søvnmangel :P

Ellers tikker klokka sakte men sikkert mot den 22/8 og det Store Spørsmålet. Eller, det Store Svaret på det Store Spørsmålet. Spørsmålet har jeg allerede, det er Svaret jeg venter på. Om Aleris har lyst til å fikse på det jeg har 'ødelagt' ved å gå ned i vekt. Men jeg har ingen nye refleksjoner å komme med, føler meg egentlig bare tom... Vil bare få det overstått! Vil bare bli ferdig med hele greia...

Nei, orker ikke tenke mer på det nå. Jobbe litt i stedet ;)
Snakkes i morgen!

2 kommentarer:

Tor J. sa...

Bilder da Mill? BILDER! "Å så gøy å være på ferie", the public demands picture of the hut!
-t

Mill sa...

Greit, greit, jeg skal se hva jeg finner ;)