tirsdag 22. juli 2008

Håndarbeid på jobb :D

Ah, jeg har funnet noe å pusle med på jobb :D En venninne av meg hadde så lyst til at jeg skulle lage et veske-prosjekt-ting til henne også, så jeg har begynt på det i dag, og jeg skal montere veska nå mens jeg er på jobb. Deilig å ha noe å pusle med :D Men den veska skal dekkes av tynne kabler som skal flettes, og DET må jeg nok gjøre hjemme, for det er et svare kaos med 5 meter lange kabler.

Ellers? Næææææiii... Har gått en tur i dag, da! Flinke damen! Jeg har innsett, igjen, at jeg er ALT for lite flink til å komme meg ut og være aktiv. Det er liksom alltid en unnskyldning! Dårlig vær eller alt for varmt eller må i butikken eller et teller annet shit. Jeg var jo så flink til å gå tur her i våres! Skjønner ikke... Kanskje jeg bare skal skaffe meg bikkje med en gang? For da MÅ jeg jo bare! Hadde jeg bare hatt lov...

Bikkje, ja! Det hadde vært noe! Jeg har egentlig lyst på Rottweiler, sånn ordentlig bikkje-bikkje! Og den trenger en del aktivitet også, og det er jo strålende for meg! Gå turer tre ganger om dagen, minst, og trene litt mer ordentlig noen ganger i uka. Noe så koselig! Ha han inne om natta, og bygge stor luftegård i hagen han kan være i om dagen når det er varmt ute. Det hadde vært koselig! Jeg SKAL ha bikkje en gang.

Kom igjen nå, Camilla, du klarer å finne på noe fornuftig å si! Hehe, jeg kan si noe som IKKE er fornuftig? Jeg er kul på håret i kveld! Jeg tok meg tid til å føne håret før jeg dro på jobb, så jeg er fluffy og fin på håret! Blir i godt humør av sånt :D Digg at det ikke skal mer til for å komme i godt humør! Joda, jeg er visst low maintenance :P (sp??) Lett å gjøre glad :D

Så nå er jeg på min tredje nattevakt, av fem. Straks halvveis!!! Alltid godt å passere halvveismerket på sånne rekker med vakter. Så klokka 02.45 er jeg offisielt halvveis ferdig med jobb. For denne gang, selvsagt :P Jeg har fri natt til lørdag, da skal kjæresten og Fra-Fra og jeg finne på noe moro! Noe som som regel inneholder øl eller vin. Så får vi bare se om jeg drikker eller ikke, det kommer an på hva som skjer. Burde ikke, jeg vet.
Lørdag kveld skal jeg til Drøbak for å servere i et 70årslag til en venninne av mamma. Blir koselig :D Og da blir det sikkert et par sanger også, kjenner jeg min mor rett, tror nok hun er litt stolt av meg ;) :P *knis*
Men det er en stor og koselig gjeng som skal feire, så det blir nok en fin kveld, selv om jeg nok blir å måtte stresse litt. Noe som er helt greit, det er mye forbrenning i litt stress ;)
Og så er det på jobb igjen på søndag kveld. Greit nok.

Nei, skal jeg sette i gang med monteringa av denne veska, kanskje? Så blir jeg forhåpentligvis ferdig i løpet av natten, så jeg kan fokusere på kablene i morgen ;)

Vi snakkes :D

Ingen kommentarer: