mandag 7. juli 2008

Ikke no spennende i dag.

Har liksom ikke skjedd det helt store i dag... Våkna litt på 15.00 etter nattevakt, så jeg har ikke heeeelt fått sove det jeg trengte, men det er like greit, så våkner jeg til en litt mer 'normal' tid i morgen.

Vi skal muligens en tur til Anette på Hagglebu (sp?) for å hilse på, og kanskje bli en natt eller to, og det hadde vært koselig :D Bare håpe at det blir LITT solskinn innimellom, så det blir koselig å sitte ute og skravle! Vil så gjerne ha litt solskinn så jeg kan få litt farge på kroppen nå som jeg har et par dager fri! Men det er kanskje litt for mye å be om...

Men det er korøvelse i morgen også, og det gleder jeg meg til :D

Og vi har fått ny seng i dag :D En nesten ny Jensen-greie til ca 15.000,- som foreldrene til kjæresten ikke kunne ha lenger. Hører du meg klage? Nope ;) Så nå er hele leiligheten rydda og vaska som et resultat av inspirasjonen, og jeg gleder meg til å køye i ny, myk og nyoppredd seng. Og jeg har sjekket om den er god å ligge i, og det er den ;)

Veiing i morgen. Ingen store forventninger. Men jeg går fremdeles sakte men sikkert nedover, og det er det viktigste :D

Ingen kommentarer: