onsdag 23. juli 2008

Hhhhmmm...

Jeg tror jeg har bestemt meg for en ting.
Jeg titter på måltidsbloggen min, og ser at jeg som regel bare spiser 2 måltider om dagen når jeg jobber nattevakt. Og jeg har jo egentlig ikke noe problem med det, jeg kjenner ikke noe særlig sult på natta uansett. Men så tenker jeg: Ved å spise noen små små måltider, vil ikke det bare øke forbrenninga? Selv om den er drastisk satt ned på natt? Jeg har bestemt meg for å prøve å spise litt om nettene. Ja.
Men ikke noe stort. Noen Snack a Jack's eller et knekkebrød eller noe i den duren, ikke noe mer, bare litt for å gi magen noe å jobbe med.

Har desverre ikke med meg noe nå, da, så jeg må vente til i morgen. Jeg kunne jo kanskje ha tatt meg et knekkebrød her på jobb, men nå har det gått for lang tid siden jeg spiste sist uansett. Tar det i morgen.

Så: Hva har godeste Mill å fortelle for noe i dag? Jeg har pusla med blomstene mine i dag :D De fikk seg en liten knekk når vi var på hytta, de fikk nok litt lite vann og stell, så de ser enda litt puslete ut... Men de kommer seg! Nå har jeg fåt tatt litt døde blader og gamle blomster, så de kommer seg nå! Og så kjøpte jeg jo verdens kuleste plante når vi var en svipptur innom Halden! En chilli-plante, med helt mørke blader og mørk stilk, ca en meter høy og med helt kullsvarte chilli, og bittesmå lilla blomster! Den er dritkul! Håper bare jeg får den til! Og når chilliene blir røde og modne kan de spises, så kanskje jeg blir å bruke dem i mat etterhvert. Stas.

Nei, nå må jeg jobbe litt, skal drive litt blodtrykksopplæring med en kollega ;)
Snakkes :D

Ingen kommentarer: