lørdag 5. juli 2008

Jeg glemte å blogge i går!

Hva for et forferdelig menneske er jeg??? :P

Så, hva skjedde i går? Sto opp i 18.00tida. Sløva hjemme et par timer, og så dro vi på Signalen (nå TangenBrygga). Satt der og jatta og skravla med Toril og Frode og Malin, og Tom kom nedover en tur etterhvert også, og det var koselig :)

Men jeg føler meg fremdeles litt uttafor i sånne situasjoner. Når alle rundt meg er skravlesjuke og litt småpussa etter noen øl, og jeg er edru og kjører bil på grunn av slanking, føler jeg meg litt på 'utsiden' av alt som skjer. Sitter også og titter på klokka og følger med på neste gang jeg skal spise. Håpløst. Gleder meg til det ikke er et problem lenger.

Og i dag? Vel, har akkurat stått opp, og holder på med litt frokost nå. Skal straks i dusjen, og så pakke litt, før vi stikker sørover til Fredrikstad og Magnus Uggla-konsert :D :D :D Alle hjerter gleder seg :D :D :D :P Møte Anette i Fredrikstad ved hotellet, sjekke inn og slenge fra oss tinga, før vi stikker en tur over grensa for litt shopping, og så kommer Tom nedover en tur senere. Og kanskje Trude.

Men én ting jeg har lyst til å kjøpe, mens vi først er i Sverige: Dill-potetgull! Det pleide jeg å kjøpe hver gang jeg var i Sverige tidligere, men jeg har ikke gjort det på evigheter, grunnet ... ... ja, du vet. Men nå tror jeg sannelig jeg skal spandere på meg en pose. Ja. Tror egentlig ikke det er så godt som jeg husker, men jeg har lyst til å prøve! Ja, jeg tar med meg en pose hjem, så får vi se.

Så det blir nok ikke no blogging på meg i kveld. Fredrikstad, Uggla, øl og godt selskap gjør nok at det kan bli litt vanskelig :P
Så jeg får bare ønske alle sammen en strålende lørdag! Og nå hopper jeg i dusjen, så dere får ALLE detaljene på søndag.

Herligherlig :D :D :D

Ingen kommentarer: