tirsdag 1. juli 2008

Huff...

Jeg er visst ikke blondine lenger... Jeg kjeda meg i går kveld, så jeg ble visst brunette-svarthåret... Jaja, hvorfor ikke prøve noe nytt? Jeg er bare ung én gang ;)

Lenge planlagt sprudlevann med Kari-Lise i kveld, mens vi prøvde å høre på Leonard Cohen-konsert gjennom stuevinduet. Funke dårlig, men vinen var god ;) Så en tur til Paddy's med en pils, og tilhørende pøsch.

Hjem og sløve med Anette, kjæresten og Carro, og nå er jeg strengt talt klar for å sove.

I morgen skal kjæresten beise hus for mora til Anette, og jeg skal ut og jogge en tur i mens. Og slikke litt sol, tenker jeg. Ja, jeg trenger litt solskinn nå ;) Skal også på jobb i morgen kveld, så jeg skal sløve masse i morgen, i et håp om at jeg klarer å holde meg våken hele natta :P

Nei, sove nå. Natti ;)

Ingen kommentarer: