søndag 27. juli 2008

Mill aka deltids-hummer!

Ja, akkurat i dag er jeg hummer. Fra øverste hylle! Jeg har liggi for lenge i sola i dag, og jeg husker ALDRI å smøre meg, så nå er jeg så solbrent at jeg nesten er litt redd for å svime av :P Neida, det er ikke så ille, men jeg har fått litt hodepine, ja... Ikke bra, ikke bra...

Menmen: Jeg sto opp litt over 09.00 i dag, siden jeg først var våken, og bestemte meg for å ta et par timer på stranda før kjæresten sto opp. Men tror du jeg klarte å bli liggende i to timer? Nei. Kjæresten og Anette og Camilla kom ned for å holde meg med selskap, og vi spiste baguette og is. Herlig :D Så vi ble liggende til ca 16.00, det vil si at jeg fikk 7 timer på stranda, mesteparten av tida i sola, og uten smøring. Tror du jeg har vondt? Ja. Det har jeg. Av alle stedet, spesielt under nesa, på selve skilleveggen, siden jeg er så flink til å legge meg i riktig retning i forhold til sola. Håpløst.

Jaja, jeg er brun når jeg våkner i morgen, da :D *knis*

Etter stranda dro vi på Signalen for å spise litt, og hjem hvor jeg prøvde å få meg en time på øyet, men det funka ikke. Så nå sitter jeg på nattevakt uten å ha sovet i dag i det hele tatt, og er litt skeptisk til hvordan det kommer til å gå i natt...

Men jeg har film og jeg har mulighet til å finne meg en bok, og jeg kan sette meg ut hvis det blir for ille, så jeg kommer meg nok gjennom denne natta også, skal du se. Problemet blir kanskje å sovne i morgen tidlig :P
Men ÉN ting er sikkert: Jeg skal IKKE på stranda i morgen tidlig! No way! :P

Og så er det mulig at jobb-planene mine blir litt endra denne uka. Mulig jeg skal jobbe natt til onsdag i stedet for natt til fredag, og det er jo egentlig helt greit. Da får jeg enda en dag å snu døgnet på før jeg drar til Bjøntegaard, og det tror jeg kanskje at trengs... Jeg er som kjent et nattemenneske, og der er det ubønnhørlig opp klokka 07.30 der oppe, så det er vel bare å bite i det sure eplet... Jaja, overlever det også. Så da blir det muligens Bjøntegaard-shopping på fredag i stedet. Noe jeg OGSÅ kan overleve. Jeg er en fighter ;)

Slankemessig har dette vært en forferdelig dag. Ingen faste tider, is og baguette og burger. Rart det er vanskelig å gå ned i vekt om sommern! Håpløst...

Nei, jeg er håpløst, det er i alle fall klart. Så i natt skal jeg spise LITT hver tredje time, i et håp om å holde forbrenninga oppe. Og nå må jeg jobbe litt.

Prækest ;)

Ingen kommentarer: