onsdag 30. juli 2008

Nattevakt. Ja.

Hva skal jeg si? Det er liksom ikke så mye som skjer om dagen, er så INDERLIG i nattevaktsmodus... Står opp, sløver noen timer hjemme, drar på jobb, og drar hjem og legger meg. Ikke verdens mest spennende liv, nei :P Men i natt er heldigvis min siste natt før mitt 'skogs-eventyr', og det gjør natten litt enklere å komme seg gjennom.

OOoohhh, én ting jeg MÅ si: Vi skal kanskje kjøpe ny bil i dag! I morgen! Etterpå! Argh, jeg er døgnvill. Rent teknisk sett skal vi kanskje kjøpe bil om ca 10 timer, når jeg har sovet noen timer, fått meg en dusj og litt mat. Da drar vi til Ås (tror jeg det var?) og ser på en Mercedes. Av alle ting. Oppdatering på om vi tar den eller ikke, kommer i morgen kveld. I kveld. Etterpå. Fuck, assa!

Du skjønner hva jeg mener.

Men nå har klokken blitt 06.07, og jeg har litt småpusling igjen å gjøre før jeg er ferdig for natten. Ikke har jeg noe mer fornuftig å si heller. Så nå er jeg ferdig.

Ingen kommentarer: