torsdag 21. august 2008

*stolt*

Jeg er egentlig MEGET forøyd med meg selv om dagen :D Masse stas som foregår...

Jeg trente i dag morges, før jeg la meg. TRENTE! PÅ STUDIO! Og jeg likte det! Jeg liker det kontrollerte ved løpemaskiner (ikke tredemøller, knærne mine kan jeg ødelegge på asfalten) og div. andre treningsmaskiner, og jeg liker bruken av vekter for å pushe seg selv til litt framgang fra gang til gang.

Ellers i dag? Innom kjæresten en tur på jobb, for å være litt sosial. Gitt bort litt gamle klær, og holdt Live med selskap, som maler kafé om dagen. Herligherlig :D Funnet ut at vi skal møtes en gang alle Bjøntegaard-folka for en evaluering/fyll, så det skal bli spennede å se hva som skjer der. Moro.

Så er det helga mi, da:
Fredag: Jobb til 07.30. Konsultasjon i Oslo fra 10.00 til 11.00 (ca). I seng klokka 13.00. Soundcheck klokka 20.00. Jobb klokka 22.00. Lørdag: Jobb til 07.30. Bryllup i Hobøl klokka 14.30, hjemme igjen klokka 17.00, Lillewoodstock fra 17.00 til morrakvisten en gang. Søndag: Sove. Bigtime.
Slitsomt! Og det er ekstra tøft siden jeg har begynt på natt-til-fredags-vakta mi, og jeg er TRØTT! Våkna et par timer tidligere enn jeg pleier i dag, grunnet lyn og torden og bangbang! Og det resulterer selvsagt i trøtthet. Og litt sinne, men det er selvsagt veldig lite jeg kan gjøre med tordenvær...

Menmen, jeg slipper å kjede meg, da! Om ikke annet ;)

Konsultasjon om T minus 6 timer og 39 minutter. 38 minutter. Du skjønner hva jeg mener. Jeg lurer på om jeg skal sette meg et sted hvor jeg kan være litt alene, og ta noen notater og skrive ned noen tanker om konsultasjonen og hva jeg ønsker, så jeg har det frisk i minne til jeg skal brette ut sjela mi. Ja. Og jeg LOVER på tro og ære, at jeg skriver noen ord om hvordan det har gått før jeg legger meg etterpå. Nå har jeg masa så mye om dette de siste månedene at nå trenger jeg bare å få det overstått, og dere skal få vite hvordan det har gått. Gleder meg!

Nei, lurer på om jeg skal sette meg ute litt... Der er det stille og rolig, ingen folk, og jeg blir ikke forstyrra med mindre det er noe spes. Passer meg utmerket.

Skrives om noen timer ;)

Ingen kommentarer: