fredag 29. august 2008

Argh...

Nå vurderer jeg SERIØST å bytte ut Barbara-Berit...
Ikke bare finner hun det for godt å dø innimellom, bare kollapse og blå-skjerme-og dø på meg, men hun høres ut som om hun hoster og kreperer hver gang jeg klapper henne sammen... Typ hun skriker i hengslene... Nei, hun er utbytningsklar. Desverre.

Men, på en mer positiv note: Jeg hadde fri i går kveld! Og guri malla, så deilig det var! Fikk ikke gjort så MYE sammen, kjæresten og jeg, i og med at vi måtte på jobbmøte, men vi fikk oss en bitteliten tur til Oslo og et par pils, og det var så deilig! Bare sitte og sløve litt, nyte livet og reflektere (eller ikke reflektere) over de siste dagers hendelser. Fantastisk deilig! Skal også mest sannsynlig gjentas på søndag, bare med litt bedre tid :P

Sitter og planlegger kostyme, da... Skal på Superhelt-fest om en stund, og jeg har et par ideer om hva jeg har lyst til å ha på meg... Og jeg tror også sannelig jeg har bestemt meg også! Eneste som gjenstår nå, er å få fri fra jobb :P

Men nå skal jeg gi kjæresten litt mer oppmerksomhet før han skal på jobb. Skriver mer i kveld ;)

Ingen kommentarer: