lørdag 16. august 2008

Hjemme igjen!

Vettu, det er SJENDENT jeg er våken og opplagt klokka 07.50 om morgenen, men i dag var jeg det! Vi slokna som lys klokka 21.00 i går, og etter 11 timers søvn var jeg faktisk OPPLAGT, for første gang på to uker. Rart men deilig.

Så i dag har vi hentet bil. Stas! Litt kjipt å kvitte seg med den fine Volvoen vi har kjørt, men det er helt greit, for den nydelige Mathilde står nå godt plassert i vår garasje! Og det var litt trist å se Kim Xhu for siste gang, men det er greit. Mathilde er en fin-fin erstatning ;)

Og etter å ha hentet bilen i dag, bar det til Drøbak for å vise fram kjerra til mamma og pappa, og samtidig si hei til onkel Odd og tante Inis. Herligherlig :D De dro for å se Tosca på Oscarsborg i kveld, noe jeg regner med var en strålende opplevelse.

Og i dag har jeg gjort noe spesielt og veldig koselig: Jeg har hilst på kjærestens foreldre igjen! Det er mange år siden jeg har snakket med dem, og jeg innrømmer at jeg var litt nervøs, men jeg visste at jeg hadde et veldig godt utgangspunkt, så det var bare å hoppe i det. Og det gikk fantastisk! Min elskedes foreldre er strålende koselige mennesker, og når jeg fikk store klemmer av dem begge når jeg kom (og når jeg dro :P), regner jeg med at ting er greit mellom oss. Det var deilig å få det overstått! Jeg er stolt av kjæresten min som ville ta meg med ;)

Ellers? Ikke stort. Har laget hjemmelaget pizza med kjæresten i kveld, og drukket en VELKOMMEN flaske med vin. Deilig. Og nå skal vi straks se Lucky Number Slevin, før vi køyer. Da har jeg snudd døgnet tilbake noen timer mot en mer 'normal' døgnrytme, så jeg er litt mer klar for nattevakt til tirsdagen. Er forsåvidt mest klar for mer ferie, men det får bli en annen gang. Tilbake på jobb først.

Skriver mer i morgen, tenker jeg. Snakkes så lenge :D

Ingen kommentarer: