fredag 1. august 2008

Solskinn :D

Og hvis jeg skal tro Dagbladet, så er det siste gang på en LANG stund det var solskinn i dag. Noe som er trist, men det er selvfølgelig sånn Norge fungerer. Men det har jo vært en deilig sommer! klager ikke! Er bare ikke HELT klar for høsten enda ;) Det er jo faktisk første august i dag! Ja, fremdeles sommermåned, men høsten nærmer seg med stormskritt. Huffa.

Deilig dag i dag. Slække litt hjemme og være ute under solformørkelsen. Besøke søster'n i hennes nye leilighet i Ski, og ta et par glass vin når vi hadde fiksa vaskemaskinen hennes (*stolt*). Så en tur til Drøbak som (desverre) ble veldig forkortet, men det er ikke så nøye; Vi tar igjen det på fest-ting i morgen.

Men nå er jeg køyeklar. Jeg sto opp tidligere enn jeg burde i dag morges, for å få med meg solformørkelsen, og da blir jeg trøtt på kvelden. Noe som var meninga også, så det er helt greit ;)

Snakkes i morgen ;)

Ingen kommentarer: