lørdag 16. august 2008

73,0

Haha, jeg er FREMDELES under operativ vekt :D *knis*

De siste to ukene har jeg vært på Bjøntegaard sommerleir, med tilsammen 118 unger i alderen 9-16. Fantastisk! Svømt, kjørt rumperister, klatra, gått tur i fjellet, ridd hest, og en masse andre spennende og morsomme ting, alt sammen med masse unger som for det meste har smilt og vært strålende fornøyde. Fantastisk!
God gammel 'bondekost'; Blings med ost og syltetøy og middag med kokte poteter, ikke AKKURAT det jeg pleier å spise til vanlig, men :P Og masse snop... Huff... Jeg vet jeg hadde lovet å ikke spise noe snop der oppe, men det bare fungerte ikke. Sorry. Søvnmangel og irritasjon tok knekken på innsatsvilja mi :P Pluss maten, da. Vanlig ost og syltetøy, store middager med ikke-akkurat-fettredusert mat. Så egentlig er jeg fornøyd med å veie 73 kilo i dag! Herlig :D

Sjekk forresten: www.bjontegaard.no

Så joda, det har vært to strålende uker, men jeg innrømmer at det var VELDIG deilig å komme hjem i går! Og når muligheten for én øl bød seg i går ettermiddag, var det ikke veldig vanskelig å si jatakk ;) Og i kveld har jeg en flaske vin det står mitt navn på ;)

Og nå skal vi ut og hente vår nye bil. Forhandleren har klart å miste skiltene til bilen vår, så vi har fått låne en fancy Volvo så lenge, noe jeg for all del ikke klager på, det er jo kul bil det også! Og for en morsom lyd den disel-turboen lager! Hehe :P

Men nå må jeg komme meg i dusjen. Etter at vi har hentet bilen skal vi også en tur til Drøbak og vise fram bilen til pappa, tror nesten han er litt misunnelig :P Og så er onkel Odd og tante Inis en tur i Drøbak, så da får vi hilsa på dem også :D Herligherlig :D Livet ER herlig. Ja.

Nei, jeg skriver nok mer i kveld, skal du se. Tadah :D

Ingen kommentarer: