torsdag 21. august 2008

4,5 timer igjen...

Jeg er dødstrøtt. Skummelt trøtt, egentlig, med tanke på hva jeg skal gjennom om noen stakkars få timer. Ikke det at det er noe farlig eller noe i den duren, men jeg har DESPERAT behov for energi i form av kaffe eller sukker... Er ikke sulten, bare drittrøtt, kald og nervøs, og da klarer jeg sjeldent å prestere noe fornuftig :P

05.26 er klokka. Jeg har to timer igjen på jobb, før jeg skal hjem og vekke kjæresten og dusje og stelle meg før Aleris. Tiden på jobb i natt har egentlig gått vanvittig fort! Noe som overrasker meg, siden jeg såvidt klarer å holde øyene åpne :P

Jeg har prøvd å reflektere meg fram til noen fornuftige tanker jeg kan ta med meg til Aleris etterpå, i form av noen ønsker eller drømmer eller hva som helst, egentlig. Men hjernen min er tom... Jeg vil så gjerne bare ha dette overstått! Men jeg kan jo trøste meg med at om 5,5 timer så er jeg mest sannsynlig på vei hjem igjen. Da skal jeg sove i bilen, kjenner jeg! Holdt nesten på å sovne på sofaen her på jobb :P Ikke bra.

Men hvor mye søvn får jeg egentlig i dag, hvis jeg skal rett av gårde på soundcheck klokka 20.00? Da må jeg opp klokka 19.00, og hvis jeg er i seng klokka 13.00 etter konsultasjonen, sitter jeg igjen med 6 timers søvn før jeg skal på nattevakt igjen... Blir nok mye soving i bil på meg de neste dagene, skjønner jeg!

Nei, nå skal jeg ha meg en kopp kaffe. Loke litt foran tv'en før 06.00-runden. Ja.
Skriver mer senere.

Ingen kommentarer: