søndag 3. august 2008

1 år!

I dag er det faktisk et helt år siden jeg begynte med detta slanke-greiene! *stolt*

Gårsdagen var megakoselig! Middag med kjæresten hos mamma og pappa, og kjøretur i Lincoln til pappa. Kjæresten og pappa kjørte, mens mamma og jeg satt baki og drakk hvitvin. Fantastisk! Vi kjørte innom søster'n i Ski og titta på hennes nye leilighet, og det er SÅ deilig å se at hun har det bra om dagen. Etter en Ski-tur bar det til Hans og Siri, hvor vi satt og skravla og spillte Buzz et par timer. Herligherlig :D

Og i dag? Hue er ikke HELT der det skal være, men hva annet kan man forvente etter 1 1/2 flaske vin? :P

Og dagen i dag har jeg brukt på å gjøre meg ferdig med pakkinga. For i morgen tidlig klokka 06.00 skal Camilla stå opp og gjøre seg klar til Bjøntegaard. Fremdeles litt skeptisk, men jeg gleder meg mer og mer som jeg hører skryt fra de som har vært der oppe. Så det blir bra, tror jeg. Ja.

Men jeg har dårlig samvittighet om dagen, grunnet manglende fysisk aktivitet. Jeg skjønner ikke hvorfor je gikke bare kommer meg ut og utfordrer meg selv... Men jeg skal tenke på det når jeg er på tur, og bestemme meg for hva jeg gjør framover; Jeg kan ikke forvente å gå ned de siste kiloene hvis jeg ikke gjør noe med det. Så nå skal jeg ha to uker på tur hvor jeg får tid og 'ro' til å samle motivasjon, så nå jeg kommer hjem igjen er jeg klar for å gjøre noe med situasjonen min. Gleder meg.

Og nå skal jeg hoppe i køya, tenkte jeg. Opp klokka 06.00? JEG?? Da MÅ jeg skaffe meg litt søvn så jeg er LITT våken i morgen, i alle fall.
Snakkes om to uker :D ;)

Ingen kommentarer: