søndag 3. august 2008

71,6

Joda, det stemmer, 71,6 kilo veide jeg i dag morges. Hvordan i alle himmelens navn noe SÅNT kan ha skjedd, det aner jeg ikke, men det er helt greit for meg. Jeg overlever ;)

Men: Nå har den kommet, den dagen jeg ikke vet om jeg har gleda eller grua meg til i noen måneder, jeg drar til Bjøntegaard i dag. Om nøyaktig 69 minutter kjører kjæresten meg først på butikken, og så til bussen som henter oss på Tangen. Og jeg har tenkt på noe. Bjøntegaard er jo faktisk en megagod mulighet til å trene! Jeg skal, som et minimum, gå to fjellturer, padle kano to ganger, ri hest to ganger, og svømme masse sammen med ungene jeg reiser med. Og bare dét er jo mer enn jeg pleier å trene.

Men jeg har tid til å BRUKE de fasilitetene som er der oppe! Jeg har tid til å svømme noen lengder om kveldene og gå meg lange turer når jeg har frikveld, fjellene og heiene står jo bare der og er glade for å bli brukt når jeg ønsker det. Så egentlig er dette mer en treningsleir enn noe annet for meg; Jeg skal bruke disse to ukene på å bevege meg, spise god gammaldags bondekost, og trene kroppen min.

Og jeg innrømmer gjerne at dagens veiing er en STOR hjelp på motivasjonen. Aner ikke hvordan det skjedde, men jeg er fornøyd.

Og nå gjenstår bare det siste av pakkinga før jeg er klar. Har med meg bikini, jobbesko, tursko og gode klær som kan trenes litt i, så det er tatt hånd om. Alt er egentlig klart, eneste som mangler er litt småting, som å pakke ned skoene, deo og tannbørste, og andre småting som må gjøres rett før man drar noe sted. Så jeg er klar.

Bring it :D

Ingen kommentarer: