torsdag 23. oktober 2008

Et spark bak.

Ja, jeg trenger et spark bak nå, for jeg er MATLEI!!! Jeg er så møkklei av å tenke sunt og kalorier og av å ha dårlig samvittighet! Og det resulterer i noen lette løsninger og småsnaxing når jeg egentlig ikke burde. Og at jeg dropper å spise. Skummelt. 

Og at jeg er usedvanlig bedagelig anlagt, selvfølgelig, DET er intet nytt ;) Så nå er det på'an igjen med laaange gåturer, og sunne måltider. Trenger bare et spark bak. 

Men jeg er egentlig ganske fornøyd med det jeg ser når jeg ser meg i speilet om dagen, spesielt når jeg er påkledd. Midjen og kurvene nærmer seg hva jeg kan være fornøyd med, og det er deilig :D Jobbinga har gitt, og gir, resultater, og det har jeg fortjent. Men etterhvert som jeg har begynt å se de store resultatene, blir det vanskeligere å følge mine egne regler og å fortsette med trening, noe som kanskje egentlig er litt logisk. 

For det er nå den VIRKELIGE jobbinga begynner, og jeg merker det allerede. Etterhvert som jeg nærmer meg fornøyd blir det vanskeligere og vanskeligere å spise sunt og å holde meg unna de fristelsene jeg møter overalt. Toast på jobb, usunne middager, øl og snop på klubben. Fysjom. Det blir også vanskeligere å blogge, av en eller annen grunn. 

Så her er mitt løfte til meg selv i dag:
Jeg SKAL bli flinkere til å blogge. Og jeg skal sette av tid til å reflektere og skrive noen ord om hva som skjer framover, i forhold til vekt og slanking. 

Mer kommer i kveld.

1 kommentar:

Siv Christine sa...

Jeg vet så godt hva du snakker om. Jeg er ganske drittlei selv, og har så lyst til å raide godteskapet på kjøkkenet. Men det koster rett og slett for mye arbeid som da vil ha vært totalt bortkastet...

Stå på og ta et grepa tak i nakken!