tirsdag 28. oktober 2008

Enhver reise

begynner med ett skritt. Så gjør også denne. Og den første dagen har gått strålende! Jeg har til og med gått laaang tur på tross av de 4 plussgradene jeg fant på målestokken før jeg gikk. Skummelt. Jeg kommer nok til å bli litt sulten i løpet av natta, og noen av pasientene har satt igjen MASSE snop/cheese doodles/kokosboller o.l. på stuebordet, men det har jeg pakket pent inn i poser så jeg ikke ser det. Like greit.

Jeg har en god følelse for denne uka. Vanlig jobbuke, Bjøntegaardreunion på torsdag, revy på fredag, fest på lørdag og mulig visning på søndag. Hvis vi gidder. Men det er ikke noe vi snakker høyt om. Ikke enda. 
Eneste utskjeielsesmessige utfordringa blir nok lørdagen, hvor det er fest hos Anette. Fristelsen til å drikke kommer nok til å være stor, men det får så være, jeg skal ikke drikke. Ei heller skal jeg spise noe snop, men det er lettere å forholde seg til. Det er jo så godt med en kald øl! Eller to! Men jeg har vært gjennom hvite fester før, så det gjør ingenting. Bare håper jeg slipper å kjefte på noen... :S

Ellers er jeg litt irritert på været og på Bilbutikk1. Været fordi det er meldt sludd og snø og fandenskap i aller nærmeste fremtid, og Bilbutikk1 fordi de har gitt oss feil bolter (eller noe) til vinterdekka på bilen så jeg ikke kan bruke bilen i det hele tatt på dårlig føre. Møkk. Så etter jobb i morgen tidlig er jeg pent nødt til å ta bussen. Argh. Noe som gjør at jeg bruker sånn ca 45 minutter hjem, i stedet for 6. Irriterende. Men jeg har John Grisham, så jeg klarer meg. 

Nei, nå må jeg jobbe litt.
Skrives ;)

2 kommentarer:

Siv Christine sa...

Du er flink..og jeg er flink. Guri, tenk så flinke vi er tilsammen!

Mill sa...

Vi ER fantastiske :D